sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Stire trista

Se pare ca Patty, catelusa lui Rob a murit anul trecut de Craciun, iar nimeni nici macar nu stia. Iata ce a declarat Rob intr-un interviu mai vechi:

" Sincer? Cel mai dor cred ca imi este de catelusa mea Patty.O iubesc foarte mult.E batrana si tot timpul cand plec imi este frica ca o vad pentru ultima data .O sa-i dau un tratament cu super-hormoni ca sa traiasca cat mai mult.Va fii un SUPER CAINE! "

Aceasta declaratie a facut-o cand inca nu murise. Nici nu vreau sa imi imaginez cum s-a simtit in momentul ala.
Aceasta veste trista, Rob a dezvaluit-o in cel mai nou numar a revistei Vogue.
Cam asa arata Patty ( catelusa din imagine ). Imaginea este doar reprezentativa.

Cind am vazut stirea asta imi venea sa pling, nu pentru ca era catelusa lui Rob, ci pentru ca era un ciine, un suflet :(.
Sursa: rorobertpattinson.blogspot.com


Niciun comentariu: