duminică, 22 noiembrie 2009

Rob si fana nebuna

Robert Pattinson nu e foarte mandru de nebunia creata in jurul sau de cand il interpreteaza pe Edward Cullen in „Twilight”. Actorul marturiseste ca reactiile fanelor sale il magulesc uneori, dar il fac in acelasi timp sa se simta ciudat.

Robert i-a marturisit lui Ellen DeGeneers cand a fost invitat in emisiunea acesteia ca i-a cerut la un moment dat unei fane sa se dezbrace pentru el, in cadrul unei sesiuni de autografe.

Era o sesiune de autografe maraton. Ai parte cam de 10 secunde cu fiecare persoana si nu prea apuci sa-i spui nimic, iar dupa 500 de semnaturi ma cam plictisisem sa spun doar „Buna, ce faci!”. O fana m-a intrebat in cele 10 secunde ale ei ce ar putea face ca sa-mi atraga atentia, iar eu m-am pomenit spunandu-i, mai mult in gluma, ca ar putea sa se dezbrace”, i-a spus Robert lui Ellen.

Spre supriza lui, fata l-a ascultat si a inceput imediat sa se dezbrace. „Statea in fata mea si a inceput sa-si dea jos rapid hainele. A fost luata de acolo de catre cei care asigurau securitatea. M-am simtit ingrozitor, ca si cum as fi abuzat intr-un fel de celebritatea mea”, a marturisit actorul.

Premiera filmului „Saga Amurg: Luna noua” a avut loc in Los Angeles luni, 16 noiembrie, iar lansarea lui in cinematografele din intreaga lume va avea loc pe 20 noiembrie.

Sursa: acasatv.ro

Niciun comentariu: