duminică, 22 noiembrie 2009

Taylor si tatuajul

Ca oricarui alt adolescent - probabil, si lui Taylor Lautner i-a suras ideea, la un moment dat, sa isi faca un tatuaj, insa acum s-a hotarat, o data pentru totdeauna, ca n-ar fi deloc o idee buna.

Actorul de 17 ani, care il interpreteaza pe varcolacul Jacob Black in “Twilight”, spune ca nu are de gand sa pastreze tatuajul de pe umar pe care il poarta personajul sau din “New Moon”.

M-am gandit si eu sa-mi fac un tatuaj, dar nu mi-a luat mult sa ma hotarasc ca e, de fapt, o idee proasta”, spune Taylor Lautner. “Tatuajul din film e exact la fel ca acelea de la gumele de mestecat, pe care si le lipesc copiii mici”.

Taylor a dezvaluit recent si ca e prea ocupat sa foloseasca retelele de socializare de pe internet:Exista mii si mii de conturi pe Twitter care nu sunt ale mele. Mi-am facut si un cont pe Twitter, insa nu am timp sa il si folosesc. Nu am nici cont peFacebook. Nu am timp de asa ceva”, a marturisit actorul.

Sursa: acasatv.ro

Niciun comentariu: