luni, 10 august 2009

Replicile lui Catherine!!!

De unde vine "spider monkey"
Unii dintre voi stiti asta deja, dar Rob a fost acela care a ales una din cele mai faimoase replici din Twilight:
"Ai face bine sa te tii, maimuta paianjen!"
Catherine Hardwicke i-a prezentat lui Rob 5 optiuni, si a ales-o pe aceasta! MTV are un interviu despre aceasta. La un moment dat in timpul interviului nostru, Hardwicke s-a dus la computerul ei si a imprimat o foaie din arhivele ei personale. Intitulata "Scena 86,punctul ALTERNATIVE ALE DIALOGULUI", foaia continea alte opt optiuni pe care Hardwicke le-a scris in acea seara.
"I-am dat-o lui Rob,"a explicat.
"Si i-am zis: Rob, pe care vrei sa o zici?"
Iar el a zis: "O vreau pe aceea cu maimuta paianjen.
"Replicile nefolosite ale lui Hardwicke de la simple la prostesti. Acum, va lasam sa trageti o privire la replicile pe care Pattinson nu le-a selectat.
Optiunea 1:
Edward: Nu ti-e frica de inaltimi, nu?
Bella: Din cate stiu eu,nu.
Optiunea 2:
Edward: Tine-te bine.
Bella: Nu-ti fa griji.
Optiunea 3:
Edward: Strange-ti picioarele in jurul meu ca o maimuta-paianjen.
Bella: Gata.
Optiunea 4:
Edward: Ai o stransoare buna? Foloseste-o!
Bella:Sa fii sigur de asta, amice.
Optiunea 5:
Edward:Pregateste-te pentru ridicare...
Nu stiu, mie mi se par un pic penibile replicile, nici nu le-am observat in film...
Sursa: http://www.twilightsaga.ro/site_rares/index_news.php?start_from=319&ucat=&archive=&subaction=&id=&

Niciun comentariu: