luni, 10 august 2009

Au existat vampiri?


Poezie a unui vampir -textul a fost gasit in Norwich ( Anglia ) si dateaza de prin secolul 13-14.


Poezie a unui vampir.

Sunt un vampir.

Ma venerez si venerez viata mea,

Pentru ca sunt singurul

Dumnezeu care exista.


Sunt mandra ca

Sunt un animal pradator

Si onorez instinctele mele animalice.


Inalt privirea mea

Si nu sustin credinte

Care-mi sunt inferioare.


Recunosc diferentele

Dintre adevarurile lumii si fantezii.

Recunosc puterile Intunericului

Sub forma de legi naturale ascunse

Prin care imi folosesc magia.


Stiu ca aceste credinte in ritualuri

Sunt fantezii, dar magia e reala,

Si eu respect si recunosc

Rezultatele magiei mele.


Am realizat ca

Nu este nici un Rai si nici unIad,

Si am vazut moartea

Ca e o distrugere a unei vieti.


De aceea voi face totul

Pentru a-mi valorifica viata

Aici si acum.

Sunt un vampir!


Waw! Se pare ca au existat vampiri, iar poetul in cauza e o vamprita, deoarece in poezie e scris "sunt mindra". Dar e cam diabolica poezia, nu vi se pare?

Niciun comentariu: