luni, 31 august 2009

Fan fics by me!



Buna. Am inceput un nou fan fic din pdv. a lui Rosalie. Intimplarile din fan ficul meu nu sunt ca cele din cartea lui Stephenie, si incerc sa o descriu pe Rose intr-o maniera mai delicata, cu un caracter mai subtil. Sper sa va placa!
Primul capitol il gasiti AICI.
__________________________________________
Am mai scris si capitolul 12 din The star life. Sper ca si acesta sa va placa! Il puteti citi de AICI.
__________________________________________
Good bye!

Un comentariu:

Anny spunea...

hei:)...
sa sti ca mie nu imi apare capitolu 4 acolo
is toate de la 1 pana la 11 cu exceptia lui 4:|
iti las adresa de e-mail sa mi-l trimiti cumva
si id ii acelasi:)
tincau_ana@yahoo.com
am inceput sa citesc fan ficul tau
si ii foarte tare:)
da nu pot continua ca nu am cap 4:))
si mi ciuda:)
te rog sa mi-l trimiti:*:*:*