sâmbătă, 26 decembrie 2009

Top 20 cei mai frumosi oameni al deceniului

Iata ca a fost intocmit un TOP 20 cei mai frumosi oameni al deceniului, iar Rob si Ashley se afla printre ei.


ASHLEY GREENE

Cu cinci filme programate sa iasa anul viitor, este corect sa spunem ca Ashley este pe val datorita filmului Twilight. Tanara vampirita cu abilitati psihice a reusit sa supravietuiasca unui sex-tape, ceea ce o face sa fie un idol pentru toate adolescentele. Cariera ei de actrita pare promitatoare.

Ashley Greene: " Am crescut intr-o casa demna de un film horror perfect. Casa mea se afla in afara orasului, chiar pe apa. Sunt fericita ca nu am vazut filme horror cat am fost mica. Altfel, mi-as fi imaginat lucruri ingrozitoare care ies din lac."





ROBERT PATTINSON

Un pic de Brando, un pic de Dean, starul din Twilight poseda o calitate de strain usor ciudat ce se transforma dintr-un om ce arata bine intr-o persoana iconica. El are baza suficienta pentru a face din adolescenti si tabloide niste "vantatori nebuni". Ai vazut Robsessed? Dar are si un grad de constientizare usor dezarmant. E devreme inca pentru Pattinson, dar noi asteptam a doua parte din Saga.

Din viata inainte de Twilight:

"Ne-am petrecut mai mult de jumatate de an, imbatandu-ne in fiecare seara. Nu stiu daca asta poate fi numita o lupta!"




Sursa: twifans.com, tradus de mine. :P

Niciun comentariu: