miercuri, 28 octombrie 2009

News

Ashley si Marlow au iesit la o plimbare:


TWITTER NEWS 1

Sursa: stiritwilight.blogspot.com

Mi-am adus aminte azi de un documentar mai vechi despre vampiri . Am citit ceva care m-a captivat, dar nu stiu daca e 100 % adevarat:
* Vampirii nu pot merge deasupra apei ( din mari sau oceane ), in schimb pot innota.
* Vampirii nu pot intra in case straine decit daca sunt invitati sa intre.
* Vampirii sunt considerati cadavre vii.
* Vampirilor le cresc dintii mari doar in momentul atacului sau cind vad singe.
Am uitat ce am mai citit, dar promit ca vin cu o continuare.
Edit: * se spune ca poti omori un vampir daca il strapungi cu o bucata de lemn ascutita drept in inima. Ceea este putin ireal din 2 motive: 1. corpul vampirilor e prea tare pentru o bucata de lemn. 2. Se presupune ca vampirii nu au inima, nu? Iar daca au, nu mai bate, deci unde e logica?
Noapte bune all ;)!

Niciun comentariu: