duminică, 6 septembrie 2009

Noutati!

Imi cer scuze ca nu am postat de ceva timp, mai exact de 3 zile, dar m-am gindit daca merita sa pastrez blogul sau nu, stiind crudul adevar ca nu am vizitatori. Am hotarit sa-l pastrez, sa-i mai acord o sansa. Deci am o groaza de stiri:

O noua imagine cu prezentarea familiei Cullen:



Torturile New Moon sunt in trend. Acesta e un exemplar foarte reusit. Vreau si eu unul. :(



Wow...Obsesia New Moon merge mai departe. Un labirint reprezentind imaginea lui Jacob, a socat fanii Twilight. Aceasta imagine ne indeamna si fim Team Jacob...



Fan made-uri noi:



Cam in noul sau film...Scary...



Acestea sunt cele mai originale replici, cistigatoarele concursului 4 TNZ.

Sursa: twilightguide.com si newmoonmovie.org

2 comentarii:

Roxy spunea...

eu una intru in fiecare zi sa vad daca ai mai postat ceva...

iolistef spunea...

multumim :X